پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250871
بزرگترين دوره مجازي تربيت مدرس سواد رسانه و فضاي مجازي توسط بسيج در حال برگزاري است
تاریخ انتشار : 1400/05/16 09:37:18
نمایش : 1319
مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج از آغاز بزرگترين دوره آموزش تربيت مدرس سواد رسانه‌اي و فضاي مجازي کشور خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ دکتر مسلم معين مسئول سازمان فضاي مجازي بسيج گفت: ۱۱ هزار نفر فراگير دوره تربيت مدرسي سواد رسانه‌اي و فضاي مجازي از شهرستان‌هاي سراسر کشور در دوره سطح ۳ تربيت مدرس سواد رسانه‌اي و فضاي مجازي بسيج شرکت کرده‌اند.
 
وي افزود: اين دوره که در سامانه مدرسه مجازي بسيج در حال انجام است شامل ۱۸ سرفصل آموزشي در حوزه تربيت مدرس سواد رسانه و فضاي مجازي است که از پنجم مرداد آغاز شده و تا هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار ادامه دارد.

معين گفت: شرکت‌کنندگان از تاريخ ۱۷ تا بيستم مرداد ماه در آزمون پاياني اين دوره شرکت خواهند کرد و در صورت پذيرفته‌شدن به‌عنوان مربي شناخته شده و در شهرستان‌هاي سراسر کشور نهضت آموزش سواد سواد رسانه و فضاي مجازي به عموم مردم را بر عهده خواهند داشت.

وي افزود: پذيرفته‌شدگان در آزمون سطح ۳، مجوز ورود به دوره تربيت مدرس سطح ۲ را به دست مي‌آورند که براي اولين بار در کشور تا قبل از پايان سال جاري برگزار خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html